Obra gráfica, monotipo serigrafía
76 x 56cm
June Crespok, sarritan, bildutako material grafikoetatik abiatuz egiten du lan, instalazio eskultoriko bateko testuingurura eransten dituelarik. Modu honetan, testuingurua desegin eta berriz sortzeko estrategiak jartzen ditu jokoan, bere ‘image trouvée’ak harriduraren tentsioaren menpean jarriz. Kasu honetan, adibidez, emakume biluziak bistan dituen egutegi bat esklusiboki gizonezkoentzakoa den giro batetik kanporatu egiten du. Honen eskaneoa, emakume artista batek eginda, ekintza enigmatiko moduan azaltzen da begiratu batean, objektuaren izendapen sozialean espero ez dena eta, beraz, helmuga ezezagunak irekitzen dituena.
June Crespo trabaja a menudo partiendo de materiales gráficos recopilados que interviene e incorpora a un contexto de instalación escultórica. De este modo pone en juego una estrategia de des y recontextualización que somete a sus ‘images trouvées’ a la tensión del extrañamiento. En este caso, por ejemplo, un calendario que muestra mujeres desnudas es arrancado de su habitual función reafirmadora de la virilidad en ambientes exclusivamente masculinos. Su escaneo por parte de una mujer artista aparece como una acción a primera vista enigmática, no prevista en la asignación social de usos del objeto, y que abre por tanto destinos inéditos.