Knörr, Gala

Me in The Art World (2016)

Pintura
2016

Me in the art world

Olioa eta errotulkia mihise gainean – Óleo y rotulador sobre sobre lienzo
81 x 100cm

Hipermediatizazioz betetako garai batean bizi gara, eta ez dugu kontrolik egunero ikusten dugun irudi edo informazioarengan. Gala Knörren praktika artistikoa errealitate kontemporaneotik sortzen da. Pinturan erresistentzia tresna bat aurkitu du, artearen historian duen iraukortasunagatik eta objektu fisiko bat sortzean egunero kontsumitzen ditugun milaka irudi iragankorrengantik. 

Me in the art world Snapchat (aplikazio honetan partekatzen den informazio guztia 24 orduren barruan desagertzen da) erabiliz, sare sozialetako irudien logika apurtzetik hasitako pieza bat da. Galak irudiaren fun­tzionaltasuna aldatzen du bere plataforma aldatuz. Jatorriz sare sozial eta webetatik datozen irudiei mihisean materialtasun eta hormen arteko espazioa ematen dizkie. Lan honetan bereziki, jarritako testua autorreferentziala dirudi, baina egia esanda, New ­Yorkeko artista baten argitalpena da, non artearen munduan arraza dibertsitatea falta dela deritzo. Irudi hauek irudikatzeko, margoa ez den beste irudikapen bide ez hain iragankorrak aukeratu ditu. Horrela, Gala irudien etengabeko zirkulazioaren ­efektu hipnotikoei aurre egiten saiatzen da, eta pausa bat egitea proposatzen du, historia berri batean eta bere esanahien zabalkun­tzan deribatuta. 

Vivimos en una época de hipermediaticidad en la que no controlamos las imágenes y la información a la que estamos expuestos. La práctica artística de Gala Knörr parte de un cuestionamiento a esta realidad contemporánea. Ha encontrado en la pintura una herramienta de resistencia por su permanencia en la historia del arte y por constituir un objeto físico ante la naturaleza efímera de las miles de imágenes que se consumen a diario.  

Me in the art world es una pieza que parte de la lógica de las imágenes en las redes sociales, utilizando el Snapchat, aplicación en la que toda información compartida tiene una duración de 24 horas. Gala cambia la funcionalidad de la imagen alterando su plataforma original (las redes sociales) y su espacio (la web) para otorgarle materialidad en el lienzo y un espacio en los muros. En esta obra en particular el texto incluido parece un texto autorreferencial, pero es en realidad una publicación de una artista neoyorkina que hacía alusión a la falta de diversidad racial en el mundo del arte. Al capturar estas imágenes en un medio de representación menos perecedero como la pintura, Gala intenta contrarrestar los efectos hipnóticos de la circulación constante de imágenes y proponer una pausa que deriva en una nueva historia, y en una ampliación de sus significados.