Fotografía digital sobre aluminio
100 x 100 cm
Iñigo Tenaren estiloa, agian Walker Evans, Lee Friedlander eta Robert Adamsen lanek inspiratua, infinituan kokatutako argiak bilatzean aritzen da; kolimazioak, marrak eta itxurak, elkarri aipatzen direnak hiri inguru batean non giza presentzia ez da somatzen.
Marjinalidadean, aldirikoan, anti-ikuskizunean, egunerokoan eta benetazkoa denean interesa ikusten da. Lanak ez du soilik ingurua deskribatzen, irudikatuko balu bezala, baizik eta emozio-egoera baten konnotazio bat dakar. Hemen, hutsak eta hauskortasunak elurrezko alfonbra baten ezegonkortasunak, introspekzio malenkoniatsu baterako lehioa zabaltzen du.
El estilo de Iñigo Tena, posiblemente inspirado por Walker Evans, Lee Friedlander y Robert Adams, parece buscar luces enfocadas en el infinito; colimaciones, líneas y formas que se refieran entre sí en un contexto urbano donde la presencia humana no resulta perceptible.
Destaca la puesta de atención en la marginalidad, en lo periférico, en lo anti-espectacular, en lo cotidiano y en lo auténtico. Se trata de algo esencialmente descriptivo, no solo del propio entorno como una mera ilustración, sino con la connotación de un estado emocional. Aquí el vacío y la fragilidad, la precariedad de una alfombra de nieve, abre la ventana a una melancólica introspección.