Sin título (2004)
Eskultura. Teknika mistoa luma-kartoi gainean
28 x 28 x 30 cm
BilbaoArte Fundazioaren Bilduma
Erregistro zbk.: 2004.86.1
Titulurik gabea, 2010 urtean amaitzen den Paintbrush Theatre proiektua egiteko prozesuaren parte da. BilbaoArte Fundazioan bizi izandako aldiak pinturaren, planoaren, irudiaren eta hondoaren eta hiru dimentsioen erlazioaren inguruan esperimentatzeko balio dio artistari; kasu honetan, arte eszenikoei eskainitako espazio baten maketa bihurtzen da.
Fullaondok margolan bat margotzeko gogoa du beti abiapuntu, baina ekintza da proiektua zuzentzen duena, eta horrek sorkuntza-modu berriak garatzea ahalbidetzen dio, lanean jarraitzeko bide desberdinak. Collagea egitea, moztea, itsastea, abiaraztea, marraztea, gainean margotzea eta marrazki asko apurtzea bere sorkuntza-prozesuaren parte dira. Hori guztia, zuretzat interesgarria den irudi bat aurkitzeko. Errepikatzen eta sistematizatzen diren eta testuinguru bat bilatzen duten formak eta orbanak. Testuinguru hori eszenatoki bihurtzen da bi marrazki altxatze hutsagatik. Eta gorputza zuraren edo luma-kartoiaren gainean hartzen duten marrazkiak, pintura instalaziorantz hedatzen eta zabaltzen duen espazio ludiko bat sortuz.
Usoa Fullaondo (Getxo, 1979). Artista, ikertzailea eta irakaslea. Euskal Herriko Unibertsitateko Pintura Sailean doktoratu zen 2010ean. Fullaondok EHUn egiten duen irakasle-lana praktika artistikoarekin uztartzen du. Autonomiako, estatuko eta nazioarteko hainbat erakusketatan parte hartu du, hala nola Nordés, Luis Adelantado, Espacio Alexandra, Montehermoso, Okela, Fundación Bilbaoarte, Círculo de Bellas Artes de Madrid edo Cultuurcentrum en Hasselt. Eusko Jaurlaritzaren, Bizkaiko Foru Aldundiaren eta Etxepare Institutuaren bekak jaso ditu eta Injuve bezalako lehiaketa nazionaletan saritua izan da. Egonaldiak egin ditu Villa Empain (Brusela), Banff Centre (Alberta), Senselab (Montreal), Oslo and Akhersus University College of Applied Sciences (Oslo) eta Bilbaoarte Fundazioan (Bilbo). Bere argitalpenen artean, nabarmentzekoak dira Sentimiento popular (2022), Un Atletismo Afektibo (2016) eta What can a process do? A passage from ritual to rituality, Journal for Artistic Research-en argitaratua (2019).