
Impresión digital papel
130 x 180cm
Grabatuak inprimatzeko prentsen parafernaliatik, birrintze kabinetatik eta serigrafia pantailekin gainezka dauden grabatuen tailerretatik oso urrun, hiriko arteak badauka, hala ere, oraindik zor bitxi bat arte grafikoekin. ‘Stencil’ak, hau da, aerosolez eta txantiloiarekin egindako pinturak, marrazketa estilo honen tradizio beneragarria biltzen du. ‘Wheatpasting’ak, beste aldetik, kartelen inprimaketa behartzen du (edozein erreprodukzio teknikaren bidez) ondoren itsatsia izateko. Hemen, Juan Carlos Arangok bere lanean oso presente dagoen pertsonaia bat berriz hartu eta, aldi berean, bi formatutan erakusten du: horman zuzenean itsatsi den kartel inprimatu bat eta zementuz landutako mihise baten gainean egindako pintura akriliko bat.
Muy alejado de toda la parafernalia de tórculos, cabinas de pulverización y pantallas de serigrafía que atesta los talleres de grabado, el arte urbano no deja de tener, sin embargo, su peculiar deuda con las artes gráficas. El ‘stencil’, es decir, la pintura con plantilla y aerosol, recoge la venerable tradición del estarcido. El ‘wheatpasting’, por su parte, requiere la impresión de carteles (con cualesquiera técnicas de reproducción) para su posterior pegado. Aquí, Juan Carlos Arango retoma un personaje muy presente en su trabajo y lo muestra al mismo tiempo sobre dos formatos: un cartel impreso y pegado directamente sobre la pared y una pintura acrílica sobre lienzo tratado con cemento.